varikliu remontas vilniujeVariklių remonto Vilniuje meistrai teigia, jog dyzelinis variklis yra ekonomiškesnis ir galingesnis nei benzininis. Tačiau šią išvadą patvirtinti gali tik tas dyzelinio automobilio vairuotojas, kuris rūpinasi savo mašina, į ją pila tik kokybišką kurą ir tinkamai prižiūri variklį. O ką reiškia „kokybiškas kuras“ ir kaip reikia rūpintis svarbiausia automobilio dalimi – varikliu?

Jei kuro baką vairuotojas pildo tik degalinėse, o ne iš „už kampo“ iš perpardavinėtojų, tikėtina, kad jis yra geros kokybės. Turint įtarimų, kad automobilis ne taip veikia, kaip reikėtų po kažkurios degalų „injekcijos“, patariama naudoti variklį valančius ir jį apsaugančius specialius priedus. Tai niekada nepakenks, tačiau tik dar labiau pagerins variklio veikimą, taigi profilaktiškai juos pavartoti netgi rekomenduojama, nes taip pravalomi ir susikaupę suodžiai. Blogas dyzelinis kuras užkiša kuro purkštukus; yra ir daugiau jų gedimų: sueižėjęs paviršius, cheminė korozija.

Jei vairuotojas – labai užimtas ar ne itin rūpestingas žmogus, automobilio variklio gedimai greit gali jam „pareikšti pretenzijas“. Jei naudojamas senas aušinimo skystis ar jo nuolat trūksta, tai pasireiškia variklio galvutės perkaitimu, deformacija, įtrūkimais. Požymiai, jog dyzelinis variklis jau veikia netinkamai: gausūs dūmai iš išmetimo vamzdžio, variklis sunkiai užsiveda ir po to gesta, prastai dirba bei iš jo girdisi neįprasti garsai ar net visiškai neužsikuria. Liūdniausia žinia vairuotojui, jei jo automobiliui po atliktos diagnostinės patikros paskiriamas kapitalinis variklio remontas. Tuomet tenka susitaikyti su mintimi, jog mašiną ilgam laikui teks palikti variklių remonto Vilniuje meistrams. Tačiau tai – ne bėda: remonto metu servise galima pasirinkti vieną iš nuomojamų automobilių ir remonto metu juo naudotis. Kita skaudi žinia mašinos šeimininkui ir jo piniginei – didelė tokių darbų kaina.

Kad dyzelinis variklis puikiai veiktų kuo ilgiau, būtina laiku keisti tepalus (kaip nurodo jų gamintojas arba kas 10 000 km) ir filtrus (rekomenduojama prieš žiemą), prižiūrėti kaitinimo žvakes ir akumuliatorių. Laiku nepakeitus kuro filtro, prastai ima veikti variklis, teršiama kuro padavimo sistema. „Jei užkurus automobilį jis tuoj pat vėl užgesta arba dirba netolygiai, trūkčioja ir matosi mėlyni dūmai, galima įtarti, jog dėl to kaltas kuro filtras“, – tvirtina variklių remonto Vilniuje meistrai.

 

Variklių remonto Vilniuje meistrai apie dyzelinius variklius

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *