Sportinis plentinis dviratis

Šiuo metu naudojami terminai road bike, road racing bike.

Sportiniai dviračiai su būdingu ragų formos vairu yra specialiai skirti dviračių sportui, pavyzdžiui tokios rūšis kaip, lenktynės arba maratonas. Na, gal būt jie taip pat tinka entuziastams, mėgstantiems  pasivažinėti „su vėjeliu“ didesniais nei 100 km atstumais ant gero kelio. Tokia siaura panaudojimo sritis yra dėl konstrukcijos ypatumų. Žinoma, tai ne tik dėl vairo formos. Kad dviratininkas galėtų mėgautis – lengvu įsibėgėjimu, dideliu greičiu, nepakanka vien tik lengvo rėmo.

Rėmai sportinių dviračių yra tikrai lengvi, kieti ir ilgaamžiški. Gaminami iš aliuminio, titano ar anglies pluošto. Be to, siekiant pagerinti įsibėgėjimą plentiniai dviračiai gaminami be amortizatorių su standžiom šakėm, naudojami 28 “ ratlankiai su siauromis lygiomis padangomis 23-25 mm. Priekinės žvaigždės sportinių dviračių didesnės nei, pavyzdžiui kalnų, ir tik dvi. Dažniausiai sutinkamos 53-39 arba 50-34. Specifinė vairo forma leidžia sėdėti horizontalioje padėtyje, kuri užtikrina gerą aerodinamiką važiuojant dideliu greičiu. Rezultate, plentiniai dviračiai leidžia sportininkams pasiekti greitį iki 70 km ir ilgą laiką jį palaikyti.

 

Iš kitų sportinių dviračių savybių reikia paminėti specialius replinius stabdžius ir bėgių rankenėles (shifter) integruotas į stabdžių svirtis.

 

Kaip tai vyksta realiame gyvenime, džiaugsmas važiuojant geru plentu tampa kančia įsukus į prastesnės kokybės kelią, kas labiau būdinga mūsų keliams. Net ant šiek tiek nelygaus asfalto dviratis su standžia šake ir plonom padangom negailestingai krato, dažnai praduriamos padangos. Naudoti sportinį dviratį miesto sąlygomis taip pat yra gana sunku. Specifiniai stabdžiai yra mažiau veiksmingas nei V-brake ar diskiniai, važiuoti per bordiūrus ir šokti nuo jų sportiniu dviračiu su siauromis padangomis taip pat problemiška. Sportinis dviratis skirtas važiuoti dideliu greičiu ir yra nemanevringas. Visa tai apsunkina judėjimą perpildytame automobiliais mieste. Turizmui sportinis dviratis taip pat netinka. Nenumatytos sparnų ir bagažinės tvirtinimo vietos. Taigi, planuojant pirkti, sportinį dviratį rinktis reikėtų apgalvotai.

 

Bet jei traukia galimybė važiuoti dideliu greičiu ant gero kelio, mėgautis geru pagreičiu, tolygu skrydžiui, tiesiog pravažiuoti su vėjeliu šimtelį kitą kilometrų –  sportinis plentinis dviratis jums.

DVIRAČIŲ PADANGOS IR KAMEROS

DVIRAČIŲ PADANGOS

Padanga – tai dviračio dalis, kuri liečiasi su kelio danga. Dviračių padangos paskirtis yra perduoti kuo mažiau apkrovų į kitas dviračio dalis. Skirtingai kelio dangai tinka skirtingos dviračių padangos. Jei lekiate bekele, tai patartina naudoti plačias, gilaus protektoriaus padangas. Mėgstantiems važinėti miesto gatvėmis, siūlome naudoti vidutinio platumo padangas su negiliu protektoriumi. Sportininkams, dalyvaujantiems dviračių lenktynėse, ar mėgstantiems didelį greitį tinkamiausios plonos dviračių padangos be protektoriaus. Mūsų parduotuvėje rasite įvairių padangų, tinkančių įvairioms kelio dangoms.

DVIRAČIŲ KAMEROS

Dviračio kamera – tai sudedamoji dviračio rato dalis. Dviračio kamera skirta sumažinti apkrovas, tenkančias ratlankiui. Taip pat dėl dviračio kameros mažiau jaučiasi kelio netolygumai. Kameros gali būti su dviejų tipų ventiliais:

Presta ventiliai (dar kitaip vadinami sportiniais ventiliais). Šie ventiliai yra universalūs ir labai patvarūs. Jie tinka tiek platiems, tiek siauriems ratlankiams, jie dedami ir į aukšto, ir į žemo slėgio padangas. Tinkami praktiškai bet kokiems dviračiams.

Schrader (kitaip vadinami mašininiais ventiliais). Geriausia naudoti tiems dviračiams, kuriems reikalingos plačios padangos, pvz., kalnų, hibridiniams ar turistiniams.

Kameros gali būti įvairių skersmenų ir įvairių pločių, todėl pirkdami rinkitės atidžiai.

daugiau skaitykite čia

Dviraciu padangos

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *